کارشناس رسمی تفسیر عکس هوایی

کارشناس رسمی تفسیر عکس هوایی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تفسییر و بررسی عکس هوایی برای انجام جانمایی ملک و تهیه تامین دلیل جهت ارائه به مراجع قضایی کاربرد دارد. در واقع ممکن است اختلافات ملکی به وجود آمده باشد. و این اختلافات بر سر حدود و مرز ها باشد. در نتیجه انجام جانمایی ملک برای تهیه تامین دلیل ضروری خواهد بود. برای انجام تفسیر عکس هوایی می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص با روش برجسته بینی تفسیر عکس هوایی را انجام خواهد داد.

انجام تفسیر عکس هوایی

با به وجود آمدن اختلافاتی بر سر حدود و مرز ها لازم است تامین دلیلی جهت ارائه به مراجع قضایی تهیه شود. در واقع امکان به هم ریختگی مرز های املاک مجاور هم وجود دارد. و در نتیجه لازم است جانمایی ملک با انجام تفسیر عکس هوایی انجام گیرد. تا حدود اربعه ملک بر اساس دیوارکشی قدیمی بر روی عکس هوایی معلوم گردد.

تفسیر و بررسی عکس هوایی از عهده فردی متخصص همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی بر می آید. کارشناس به جهت انجام تفسیر عکس هوایی ابتدا عکس هوایی قدیمی ملک را تهیه می شود. در واقع عکس هوایی توسط سازمان نقشه برداری و سازمان جغرافیایی نیرو های مسلح تهیه می گردد. این سازمان ها عکس هوایی را از تمامی مناطق کشور اخذ می کنند و به صورت آرشیوی این عکس ها را حفظ و نگهداری می کنند.

تفسیر عکس هوایی را کارشناس رسمی به این صورت انجام می شود که از استریوسکوپ استفاده می شود و با روش برجسته بینی تفسیر عکس هوایی انجام می گیرد و بعد از بررسی و تفسیر عکس هوایی در ادامه گزارش تفسیر عکس هوایی تهیه می شود و این گزارش با مهر و امضای این متخصص معتبر می شود و مورد قبول مراجع قضایی قرار خواهد گرفت.

انجام تفسیر عکس هوایی

انجام تفسیر عکس هوایی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا کنون امتیازی ثت نشده است. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما