شرکت تفسیر عکس هوایی

شرکت تفسیر عکس هوایی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

از جمله مواقعی که لازم است تفسیر عکس هوایی انجام شود. زمانی است که اختلافات ملکی به وجود آید. در نتیجه حل اختلافات ملکی با تهیه تامین دلیل ممکن می باشد. و تهیه تامین دلیل با انجام تفسیر عکس هوایی ممکن می باشد.

برای انجام تفسیر عکس هوایی می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. تا در نتنیجه گزارش تفسیر عکس هوایی که بعد از انجام تفسیر عکس هوایی تهیه می شود. با مهر و امضای کارشناس رسمی دادگستری معتبر شود.

گزارش تفسیر  عکس هوایی

تفسیر عکس های هوایی در حوزه های مختلف کاربرد های زیادی دارد. و می تواند بسیاری از مسائل را حل نماید. از تفسیر عکس های هوایی برای تعیین حدود ملکی که مرز های نامشخصی دارد، برای حل اختلافات ملکی کاربرد دارد یکی از کاربرد های تفسیر عکس های هوایی برای تعیین وجود بنا می باشد.

زمانی مالکک نیاز پیدا می کند عکس های هوایی مربوط به گذشته ملک تفسیر گردد. که یک زمینی داشته باشد که سال ها از آن استفاده نمی کند. سپس برای اینکه بتواند در زمین خود ساخت و ساز کند و یک ساختمان بنا کند ممکن است اجازه ساخت  به وی داده نشود. و به وی ابلاغ شود که اراضی اش زراعی می باشد و تغییر کاربری زراعی به مسکونی ممکن نمی باشد. و این کار غیر قانونی است.

برای انجام تفسیر عکس هوایی می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود این متخصص برای انجام تفسیر عکس هوایی از استریوسکوپ استفاده خواهد کرد تا در نتیجه بررسی وجود بنا در اراضی ممکن باشد. در نتیجه با معلوم شدن سابقه وجود بنا در اراضی یک گزارش از تفسیر عکس هوایی تهیه میشود که قابل ارائه خواهد بود و با استفاده از آن اثبات وجود بنا ممکن خواهد بود.

گزارش تفسیر  عکس هوایی

گزارش تفسیر  عکس هوایی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا کنون امتیازی ثت نشده است. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما