دفتر فنی تهیه و طراحی نقشه های utm یو تی ام

دفتر فنی تهیه و طراحی نقشه های utm یو تی ام

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

نقشه یو تی ام از جانب ادارات و سازمان های مختلف ملکی درخواست می شود. از جمله این ادارات و سازمان ها اداره ثبت اسناد، شهرداری، اداره منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و … می باشد.

به جهت تهیه نقشه یو تی ام می توان به دفتر فنی و طراحی نقشه های utm یو تی ام مراجعه نمود. در واقع کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی می تواند. این نقشه را با دقت و کیفیت بالایی تهیه نماید. با تهیه نقشه یو تی ام ابعاد، مساحت و موقعیت دقیق ملک معلوم می گردد.

تهیه نقشه utm یو تی ام

از جمله مواقعی که در نتیجه لازم است نقشه یو تی ام ملک تهیه شود. زمانی است که اشخاص قصد اخذ جواز ساخت را از شهرداری داشته باشند. در واقع برای انجام ساخت و ساز ملک در نتیجه لازم است برای قانونی شدن آن جواز ساخت از شهرداری اخذ نمود. با مراجعه به شهرداری برای اخذ این جواز مدارکی از جمله نقشه یو تی ام در خواست می شود. در واقع با تهیه نقشه یو تی ام موقعیت دقیق ملک معلوم می شود.

برای تهیه و طراحی نقشه های utm یو تی ام مراجعه به یک فرد متخصص و با تجربه ای همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص به جهت تهیه نقشه  یو تی ام utm از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده می شود و بعد از برداشت زمینی سپس ترسیم نقشه یو تی ام با اتوکد انجام می شود.

نقشه یوتی ام همچنین از جانب ادارات و سازمان های مختلف از جمله اداره ثبت اسناد، اداره منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، مراجع قضایی و .. در خواست می گردد. با تهیه این نقشه اطلاعات فنی ملک با دقت بالا معلوم می شود.

تهیه نقشه utm یو تی ام

تهیه نقشه utm یو تی ام

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا کنون امتیازی ثت نشده است. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما