دریافت تصاویر ماهواره ای قدیمی

دریافت تصاویر ماهواره ای قدیمی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

به تشخیص و شناسایی عوارض، استخراج اطلاعات و تعیین حدود بر روی عکس هوایی تفسیر عکس هوایی می گویند. برای انجام تفسیر عکس هوایی می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص به جهت انجاام تفسیر عکس هوایی از روش برجسته بینی استفاده خواهد کرد. و اطلاعات را از عکس هوایی استخراج خواهد کرد.

تفسیر و بررسی عکس هوایی و ماهواره ای

در تفسیر عکس هوایی از عکس هوایی و ماهواره ای برای تهیه نقشه، راهسازی، هواشناسی، مسائل نظامی و .. استفاده می شود. به برداشت عوارض از سطح زمین توسط دوربین های عکس برداری از ارتفاع را عکس هوایی می گویند. سازمان نقشه برداری و سازمان جغرافیایی عکس هوایی کل ایران را اخذ و به صورت آرشیوی نگهداری می کنند.

تفسیر عکس هوایی به جهت تهیه تامین دلیل برای حل اختلافات ملکی کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می گیر د. به جهت انجام تفسیر عکس هوایی و ماهواره ای می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص به جهت انجام تفسیر و بررسی عکس هوایی ابتدا عکس هوایی قدیمی را تهیه خواهد کرد در ادامه بعد از تهیه عکس هوایی تفسیر و بررسی عکس هوایی آغاز می گردد. برای انجام تفسیر عکس هوایی از استریوسکوپ استفاده می شود و با روش برجسته بینی سابقه احیا در اراضی و یا دیوار کشی قدیمی ملک بررسی می شود.

در واقع ممکن است دولت اراضی برخی را ملی اعلام نماید در نتیجه با ملی اعلام شدن اراضی لازم است سابقه احیا در اراضی بررسی شود تا مالک بتواند اراضی خود را حفظ نماید. در نتیجه با انجام تفسیر عکس هوایی سابقه احیا در اراضی بررسی می شود و گزارش تفسیر عکس هوایی قابل ارائه به مراجع قضایی خواهد بود در نتیجه می توان اراضی را حفظ نمود.

تفسیر و بررسی عکس هوایی و ماهواره ای

تفسیر و بررسی عکس هوایی و ماهواره ای

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا کنون امتیازی ثت نشده است. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما