جستجوی ملک با پلاک ثبتی

جستجوی ملک با پلاک ثبتی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

در صورت مفقود شدن سند ملک لازم است با معلوم شدن پلاک ثبتی ملک اقدام به اخذ سند رسمی ملک نمود. انجام عملیات معکوس جانمایی پلاک ثبتی به کمک اسناد و مدارک ثبتی ملک انجام می شود. تا در نتیجه پلاک ثبتی ملک معلوم شود. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی می تواند این عملیات را انجام دهد. در نتیجه با انجام این عملیات پلاک ثبتی ملک معلوم می شود. و در نتیجه سند رسمی برای ملک صادر می شود.

عملیات معکوس جانمایی پلاک ثبتی

ممکن است سند ملک مفقود شود و یا از بین برود. در نتیجه لازم است به جهت اخذ سند رسمی ملک اقدام نمود. برای اخذ سند رسمی مراجعه به اداره ثبت اسناد ضروری می باشد. با مراجعه به اداره ثبت اسناد مدارکی در خواست می شود. و لازم است اطلاعاتی معلوم شود. از جمله این اطلاعات پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک می باشد.

برای معلوم نمودن پلاک اصلی و فرعی لازم است عملیات معکوس جانمایی پلاک ثبتی انجام شود. به جهت انجام عملیات معکوس جانمایی پلاک ثبتی ملک می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص برای انجام این عملیات ابتدا نقشه یو تی ام را تهیه خواهد کرد تا در نتیجه با تهیه نقشه یو تی ام اطلاعت فنی ملک معلوم می شود و با معلوم شدن موقعیت ملک نقشه ثبتی ملک استخراج شود.

برای انجام این عملیات ابتدا برداشت زمینی آغاز می شود و مختصات یو تی ام کنج ها برداشت می شود در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود و با ترسیم این نقشه ابعاد و موقعیت دقیق ملک معلوم می شود در ادامه با توجه به این اطلاعات نقشه ثبتی ملک از بانک اطلاعات ثبتی استخراج می شود وپلاک اصلی و فرعی ملک معلوم می شود. در نتیجه اخذ سند تک برگ با ارائه پلاک ثبتی ممکن می باشد.

عملیات معکوس جانمایی پلاک ثبتی

عملیات معکوس جانمایی پلاک ثبتی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا کنون امتیازی ثت نشده است. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما