تهیه نقشه یو تی ام وضع موجود ملک برای اخذ سند تک برگ

تهیه نقشه یو تی ام وضع موجود ملک برای اخذ سند تک برگ

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

در اسناد تک برگ اطلاعات فنی دقیق ملک درج می شود. و از آنجایی که در اسناد قدیمی این اطلاعات درج نمی گردد. در نتیجه برای تبدیل سند قدیمی به سند تک برگ لازم است این اطلاعات به دست آید. به جهت به دست آوردن این اطلاعات لازم است نقشه یو تی ام ملک تهیه شود. در واقع با تهیه نقشه یو تی ام ابعاد، مساحت وموقعیت دقیق ملک حاصل می شود. برای تهیه نقشه یو تی ام وضع موجود ملک برای اخذ سند تک برگ لازم است به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. تا در نتیجه نقشه یو تی ام با کیفیت بالایی تهیه شود.

تهیه نقشه utm

به جهت تبدیل سند قدیمی ملک به سند تک برگ مراجعه به اداره ثبت اسناد برای انجام امور ثبتی لازم است انجام شود. با مراجعه به اداره ثبت اسناد به جهت اخذ سند تک برگ مدارکی در خواست می شود. از جمله این مدارک نقشه یو تی ام از عرصه می باشد.

برای تهیه نقشه یو تی ام از وضع موجود ملک برای اخذ سند تک برگ می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. تا در نتیجه نقشه یو تی ام با دقت بالا و استاندارد تهیه شود.

برای تهیه نقشه یو تی ام ابتدا برداشت و سپس ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود برای انجام برداشت زمینی از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده می شود و مختصات یو تی ام کنج ها و شکستگی ها برداشت می شود و در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام از عرصه ملک انجام می شود و نقشه یو تی ام تهیه شده چاپ و مهر و امضا می گردد تا در نتیجه قابل ارائه به اداره ثبت اسناد باشد و در نتیجه سند تک برگ برای ملک صادر گردد.

تهیه نقشه utm

تهیه نقشه utm

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا کنون امتیازی ثت نشده است. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما