تعیین مختصات چهار گوشه زمین

تعیین مختصات چهار گوشه زمین

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

با تعیین مختصات چهارگوشه زمین امکان تعارض به حدود اربعه ملک وجود نخواهد داشت. برای انجام میخ کوبی زمین می توان به یک فرد متخصص مراجعه نمود تا در نتیجه چهار گوشه ملک بر روی زمین با دقت بالا تثبیت شود. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی می تواند. این عملیات را با دقت بالا انجام دهد.

معلوم کردن مختصات یو تی ام کنج های ملک

قبل از آغاز ساخت و ساز در ملک و همچنین به جهت اخذ سند تک برگ برای ملک لازم است. میخ کوبی ملک بر روی زمین انجام شود.

برای انجام میخ کوبی ملک و تعیین مختصات چهار گوشه زمین لازم است به یک فرد متخصص و با تجربه مراجعه نمود. کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی می تواند. این عملیات را با دقت بالا انجام دهد. برای انجام میخ کوبی ملک در صورتی که مختصات یوتی ام کنج ها معلوم باشد. کارشناس با جانمایی این مختصات ها بر روی زمین میخ کوبی ملک را انجام خواهد داد. اما در صورتی که مختصات یو تی ام کنج ها مشخص نباشد. در نتیجه لازم است جانمایی پلاک ثبتی انجام شود.

برای اینکه حدود ثبتی ملک روی زمین مشخص شود و چهار گوشه ملک بر روی زمین تثبیت شود. بایستی جانمایی پلاک ثبتی انجام شود با انجام این عملیات با استفاده از اطلاعات پلاک ثبتی، حدود ثبتی ملک مشخص می شود. و سپس نقشه یو تی ام در دو مرحله زمینی و دفتری تهیه می گردد. در واقع کارشناس با استفاده از تجهیزات دقیق نقشه برداری مانند جی پی اس دو فرکانسه برداشت زمینی را انجام می دهد. و بعد نقشه یو تی ام ترسیم و چاپ خواهد کرد. با معلوم شدن مختصات یو تی ام میخ کوبی قابل انجام است و سپس امکان اخذ سند تک برگ نیز وجود دارد.

معلوم کردن مختصات یو تی ام کنج های ملک

معلوم کردن مختصات یو تی ام کنج های ملک

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا کنون امتیازی ثت نشده است. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما