کتاب تفسیر عکس های هوایی

کتاب تفسیر عکس های هوایی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تفسیر عکس هوایی انجام می شود. تا در نتیجه با توجه به عوارض موجود در گذشته بتوان به اطلاعاتی از اراضی پی برد. تفسیر عکس هوایی برای جانمایی ملک، اثبات وجود بنا و یا عدم وجود بنا، اثبات ملی یا موات بودن اراضی و … کاربرد دارد. و مورد استفاده قرار می گیرد. انجام تفسیر عکس هوایی رامی توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی سپرد این متخصص با روش های تختصصی تفسیر و بررسی عکس هوایی را انجام خواهد داد.

انجام تفسیر عکس هوایی

تفسیر عکس هوایی کاربرد های مختلفی دارد. برای مثال ممکن است فردی قصد اثبات وجود بنا را در اراضی خود را داشته باشد. تا بتواند نشان دهد که اراضی اش مسکونی است. همچنین از جمله پرونده های ملکی که در مراجع قضایی رایج است. مربوط به ملی اعلام شدن اراضی می باشد. در واقع ممکن است اراضی ملی اعلام شود. و بنابراین مالکین اراضی میبایست با مدرکی سابقه احیا را در اراضی خود را اثبات نمایند. در نتیجه انجام تفسیر عکس هوایی برای بررسی سابقه احیا ضروری می باشد. برای انجام تفسیر عکس هوایی می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. این متخصص برای انجام تفسیر عکس هوایی ابتدا عکس هوایی را تهیه خواهد کرد در ادامه تفسیر و بررسی عکس هوایی انجام می شود و سابقه اراضی بررسی می گردد.

عکس هوایی توسط سازمان ها و ادارات مختلف ملکی در خواست می گردد از جمله این سازمان ها سازمان نقشه برداری و جغرافیایی میباشد. این سازمان ها عکس هوایی را با استفاده از دوربین ها و هواپیما مخصوص اخذ می کنند.

کارشناس بعد از تهیه عکس هوایی سپس تفسیر عکس هوایی را انجام خواهد داد و در نتیجه گزارش تفسیر عکس هوایی را تهیه و به مراجع قضایی ارائه خواهد داد تا در نتیجه اختلافات به وجود آمده حل شود.

انجام تفسیر عکس هوایی

انجام تفسیر عکس هوایی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا کنون امتیازی ثت نشده است. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما