نقشه هوایی کرج

نقشه هوایی کرج

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

ممکن است لازم شود نقشه هوایی در کرج به عنوان مدرکی درخواست شود. در واقع برای معلوم نمودن حدود اربعه ملک، تهیه تامین دلیل لازم است. نقشه هوایی مربوط به ملک تهیه شود و بررسی گردد. در واقع با نا مشخص شدن. حدود اربعه ملک امکان تعارض به این حدود وجود خواهد داشت. و اختلافاتی به وجود می آید. تهیه نقشه هوایی کرج و تفسیر و بررسی آن از عهده کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی بر می آید.

انجام تفسیر عکس هوایی کارشناس رسمی

در صورتی که حدود املاک در یک محدوده مشخص نباشد. باعث بروز اختلافاتی خواهد شد. در واقع بسیاری از اختلافاتی که در این مواقع به وجود می آید. به علت عدم دیوار کشی است. و باعث می گردد ملک مجاور به حدود ملک تعارض کرده باشد. که در این صورت می توان. با روش هایی حدود ملک را مشخص نمود.

انجام تفسیر عکس هوایی را می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی سپرد. کارشناس برای انجام تفسیر عکس هوایی و تهیه نقشه هوایی در کرج اقدامات لازم را به صورت اصولی انجام خواهد داد.

در نتیجه ابتدا نقشه هوایی قدیمی مربوط به ملک تهیه می شود. و در ادامه تفسیر و بررسی نقشه هوایی انجام می شود. و حدود اربعه ودیوار کشی ملک بر روی زمین بررسی و معلوم می شود. در ادامه با جانمایی نقشه هوایی بر روی زمین حدود اربعه ملک معلوم می شود. و در ادامه نقشه برداری از ملک انجام می شود و نقشه یو تی ام ملک تهیه میشود برای تهیه نقشه یو تی ام از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده میشود و مختصات یو تی ام کنج ها برداشت میشود و نقشه یو تی ام ترسیم میشود. در ادامه نقشه تهیه شده بر روی نقشه هوایی جانمایی میشود و مهر و امضا شده قابل ارائه به مراجع قضایی خواهد بود.

انجام تفسیر عکس هوایی کارشناس رسمی

انجام تفسیر عکس هوایی کارشناس رسمی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا کنون امتیازی ثت نشده است. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما