مراحل صدور سند تک برگ برای ملک در تهران روند اداری کوتاهی است که از
ابتدای آن که خرید یک ملک است تا زمان صدور سند انجام می شود.
مراحل صدور سند تک برگ برای ملک در تهران
سند تک برگ که امروزه برای ملک صادر می شود یک نوع از سند سیستمی است
که بر اساس جانمایی ملک انجام می شود که پایه و اساس کار این نوع از سند است
زیرا قصد این نوع از سند این است که اختلافات ملکی را حل کند و دیگر امکان
ایجاد اختلافات ملکی نباشد از این جهت ابتدا توسط یک کارشناس رسمی دادگستری
ملک را جانمایی می کنند که این جانمایی از طریق تهیه نقشه یو تی ام انجام می شود
و این نقشه یو تی ام به همراه مهر و امضا یک کارشناس رسمی دادگستری نقشه
برداری جزئی از مدارک اصلی صدور سند تک برگ است .
پس زمانی که مالکی ملکی را خریداری می کند به همراه مالک قبلی طی یک سری
مراحل اداری اعم از انتقال مالکیت و پرداخت هزینه های مربوط به ملک باید در دفاتر
پیشخوان شهرداری درخواست سند تک برگ را بدهد که در این مرحله باید تشکیل پرونده
بدهد و مدارک مبنی بر مالکیت و مدارک شخصی خود مالک به همراه یک نقشه یو تی ام
از ملک را در پرونده قرار دهد که نقشه یو تی ام از ملک باید توسط یک کارشناس رسمی
دادگستری انجام شود , به این ترتیب که کارشناس مربوطه با استفاده از تجهیزات نقشه
برداری مانند دوربین نقشه برداری در محل ملک حاضر می شوند با برداشت مختصات
های چهار گوشه ملک و بعد از آن ترسیم نقشه ملک و جانمایی آن در نقشه های ثبتی
مختصات های یو تی ام مربوط به گوشه های ملک و اطلاعات مندرج در نقشه اعم از
مشخصات مالک و مساحت دقیقی از ملک در حد سانتی متر که توسط ترسیمات دقیق از
ملک به دست آمده است چاپ نقشه را انجام داده و بعد از مهر و امضا به دست مالک می
رسانند.
رادین 09129277534 و 44377035 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری


شرکت فنی مهندسی رادین مپ، متشکل از گروه کارشناسان رسمی دادگستری، نقشه برداری و امور ثبتی فعال در تمام زمینه های امور ثبتی اعم از تهیه نقشه های (UTM) یو تی ام ادارات ثبت و شهرداریها و جانمایی پلاک های ثبتی سند های قدیمی دفترچهای و شاهنشاهی و تعیین موقعیت دقیق املاک و همچنین تفسیر عکس های هوایی برای سازمان های دولتی و قضایی و انجام کلیه استعلامات ملکی و امور فنی ملک با استفاده از بروزترین تجهیزات و مجرب ترین کارشناسان آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.