قیمت نقشه برداری زمین زراعی

قیمت نقشه برداری زمین زراعی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

سازمان ها و ادارات مختلف ممکن است. تهیه نقشه یو تی ام را از مالکین در خواست نمایند. در واقع اداره منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، اداره ثبت اسناد ممکن است. تهیه این نقشه را از مالکین در خواست نمایند. برای انجام نقشه برداری اراضی زراعی میتوان به یک فرد متخصص و با تجربه همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود.

تهیه نقشه یو تی ام اراضی

نقشه یو تی ام از جانب ادارات و سازمان های مختلف ممکن است در خواست گردد. نقشه یو تی ام نقشه ای با مختصات جهانی است. که با تهیه آن موقعیت دقیق، ابعاد، مساحت دقیق اراضی معلوم می شود. ممکن است اداره منابع طبیعی از مالکین اراضی زراعی در خواست تهیه نقشه یو تی ام را داشته باشد. در نتیجه برای تهیه این نقشه میتوان به یک متخصص مراجعه نمود. لازم به ذکر است که تهیه این نقشه از عهده افراد غیر متخصص بر نمی آید.

برای انجام نقشه برداری زمین زراعی میبایست به یک فرد متخصص و با تجربه مراجعه نمود. در واقع به جهت انجام نقشه برداری میبایست به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. قیمت نقشه برداری زمین زراعی به جهت تهیه نقشه یو تی ام بر طبق تعرفه معلوم می شود. در واقع سازمان نقشه برداری کشور هر ساله تعرفه خدمات نقشه برداری زمین زراعی را اعلام می کند.

برای تهیه نقشه یو تی ام و انجام نقشه برداری زمین زراعی ابتدا برداشت زمینی انجام می شود. کارشناس از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده خواهد کرد. و مختصات یو تی ام کنج ها را برداشت خواهد کرد. در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود. و با اتوکد ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود. نقشه تهیه شده چاپ و مهر و امضا می شود. و قابل ارائه به ادارات و سازمان ها خواهد بود.

تهیه نقشه یو تی ام اراضی

تهیه نقشه یو تی ام اراضی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا کنون امتیازی ثت نشده است. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما