جانمایی UTM با توجه به سند قدیمی ملک

جانمایی UTM با توجه به سند قدیمی ملک

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

ممکن است حدود اربعه ملک بر روی زمین نا معلوم باشد. و در نتیجه برای اخذ سند تک برگ لازم است. جانمایی پلاک ثبتی انجام شود. برای انجام جانمایی پلاک ثبتی میتوان به کارشناس رسمی دادگستری مراجعه نمود. این متخصص برای انجام جانمایی پلاک ثبتی از اسناد و مدارک قدیمی و ثبتی ملک بهره خواهد برد.

تهیه نقشه جانمایی پلاک ثبتی

در صورتی که آدرس و یا حدود ثبتی ملک بر روی زمین نا معلوم باشد. در نتیجه برای معلوم نمودن این اطلاعات لازم است جانمایی پلاک ثبتی انجام شود. این عملیات تخصصی با استفاده از اسناد و مدارک قدیمی و اسناد ثبتی ملک انجام می گیرد.

برای انجام جانمایی UTM پلاک ثبتی لازم است به یک فرد متخصص مراجعه نمود. تا در نتیجه با توجه به سند قدیمی ملک این عملیات انجام شود. و در نتیجه حدود ثبتی ملک مشخص شود. در واقع کارشناس رسمی دادگستری همان فرد متخصصی است که میتواند با توجه به سند قدیمی ملک در نتیجه جانمایی UTM پلاک ثبتی را انجام دهد. این متخصص ابتدا اسناد و مدارک قدیمی ملک و همچنین اسناد ثبتی ملک را از بانک اطلاعات ثبتی استخراج و در نتیجه تمامی مدارک را بررسی خواهد کرد.

در ادامه با جانمایی نقشه ثبتی ملک بر روی زمین حدود ثبتی ملک معلوم میگردد. سپس با اتمام جانمایی UTM پلاک ثبتی با توجه به سند قدیمی و ثبتی ملک در نتیجه نقشه برداری از ملک آغاز می شود. کارشناس برای انجام نقشه برداری یو تی ام از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده خواهد کرد. و در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود. و این نقشه مهر و امضا شده قابل ارائه به اداره ثبت اسناد خواهد بود. تا بتوان سند تک برگ برای ملک از اداره ثبت اسناد اخذ نمود.

تهیه نقشه جانمایی پلاک ثبتی

تهیه نقشه جانمایی پلاک ثبتی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا کنون امتیازی ثت نشده است. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما