تعیین هزینه تفسیر عکس هوایی و ماهواره ای برای سابقه احیا

تعیین هزینه تفسیر عکس هوایی و ماهواره ای برای سابقه احیا به این منظور میبایست انجام شود که اراضی ملی اعلام شود در واقع اگر که اراضی افراد ملی اعلام شود لازم است سابقه احیا در اراضی بررسی گردد. برای بررسی سابقه احیا لازم است تفسیر عکس هوایی توسط کارشناس رسمی دادگستری انجام شود.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

تعیین هزینه تفسیر عکس هوایی و ماهواره ای برای سابقه احیا

اراضی ملی به زمین هایی گفته میشود که سابقه احیا در آن وجود ندارد و در نتیجه زمین شکل طبیعی خود را حفظ کرده است. دولت ممکن است اراضی افراد را ملی اعلام کند در این صورت افراد میتوانند به رای دولت اعتراض کنند. در واقع ممکن است افرادی که اراضیشان ملی اعلام شده است از سابقه احیا در اراضیشان مطلع باشند در این صورت میتوانند به رای دولت اعتراض کنند در ادامه لازم است مدارکی تهیه شود و به مراجع قضایی ارائه شود در واقع لازم است سابقه احیا در اراضی بررسی شود و برای بررسی سابقه احیا انجام تفسیر عکس هوایی ضروری است.

تفسیر عکس هوایی و ماهواره ای از عهده یک فرد متخصص و با تجربه بر می آید. کارشناس رسمی دادگستری متخصصی است که صلاحیت لازم برای انجام تفسیر عکس هوایی را دارد. این متخصص برای اینکه بتواند تفسیر عکس هوایی را انجام دهد به سازمان نقشه برداری مراجعه خواهد کرد و عکس هوایی پوشش دار قدیمی را تهیه خواهد کرد. در ادامه با استفاده از تجهیزات و نرم افزار های مخصوص تفسیر عکس هوایی در نتیجه تعبیر و تفسیر عکس هوایی انجام میشود. در ادامه یک گزارش از تفسیر عکس هوایی تهیه و مهر و امضا میشود این گزارش قابل ارائه به مراجع قضایی است و با استفاده از آن میتوان اثبات کرد که اراضی ملی نمیباشد و احیا شده است.

مطالب مرتبط

بررسی سابقه احیا زمین با تفسیر عکس هوایی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا کنون امتیازی ثت نشده است. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما