انجام امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ در تهران

انجام امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ در تهران به منظور تبدیل سند دفترچه ای به سند تک برگ جدید با مراجعه به اداره ثبت اسناد ممکن میباشد در واقع برای این تبدیل لازم است نقشه یو تی ام ملک تهیه شود. برای تهیه این نقشه لازم است به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود تا این نقشه با دقت بالایی تهیه گردد و قابل ارائه به اداره ثبت اسناد باشد.

انجام امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ در تهران

اسناد تک برگ اسناد جدیدی هستند و امروزه جایگزین اسناد قدیمی شده اند

در واقع اسناد قدیمی حاوی اطلاعات دقیق و کامل نمیباشند و معایبی دارند در

نتیجه اسناد جدید به وجود آمدند و جایگزین این اسناد شده اند اسناد تک برگ

جدید محاسنی همچون امنیت بالا، درج دقیق اطلاعات، چاپ سیستمی،دقیق

وخوانا و .. را دارند. اما امروزه تعداد زیاد از املاک و اراضی وجود دارند که هنوز

اسنادشان قدیمی و دفترچه ای می باشد و این اسناد مشکلات زیادی را با

خود به همراه دارند در نتیجه لازم است اقدامات لازم برای اخذ سند تک برگ

برای ملک انجام شود.

اگر که قصد تعویض سند قدیمی خود را دارید تا سند جدید تک برگ اخذ نمایید

لازم است از طریق اداره ثبت اسناد اقدام شود و مدارک را نیز تهیه و ارائه نمود

از آنجایی که مالکین با انجام امور ثبتی آشنایی ندارند در نتیجه میتوانند کلیه

امور اخذ سند تک برگ را به یک فرد متخصص همچون کارشناس رسمی داد

گستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود.

این متخصص تمامی امور تا اخذ سند تک برگ را انجام میدهد و همچنین نقشه

یو تی ام را که یکی از مدارک در خواستی اداره ثبت اسناد میباشد را تهیه و ارائه

خواهد داد.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

امور ثبتی ملک

انجام امور ثبتی مربوط به اخذ سند تک برگ در تهران

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا کنون امتیازی ثت نشده است. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما