تفسیر عکس هوایی برای زمین کشاورزی برای تعیین سابقه احیا

تفسیر عکس هوایی برای زمین کشاورزی برای تعیین سابقه احیا از عهده فردی متخصص بر می آید. در صورتی که اراضی افراد درلیست اراضی ملی قرار گرفته باشد و افراد به این رای اعتراض داشته باشند میتوانند ابتدا اعتراض خود را در مراجع قضایی ثبت کنند و سپس مدارکی را به عنوان تامین دلیل تهیه و ارائه دهند. در واقع لازم است سابقه احیادر اراضی بررسی شود و ملی بودن اراضی معلوم شود.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

تفسیر عکس هوایی برای زمین کشاورزی برای تعیین سابقه احیا

بنابراین در صورتی که اراضی شما ملی تشخیص داده شد می توانید تشکیل پرونده دهید تا بتوانید خلاف این امر را ثابت کنید. بعد از تشکیل پرونده در مراجع قضایی در نتیجه لازم است مدارکی تهیه نمایند و ارائه دهد. در واقع از آنجایی که اراضی ملی اعلام شده است پس باید سابقه احیا در اراضی بررسی گردد و در صورتی که سابقه احیا در اراضی اثبات شود مشخص میشود اراضی ملی نمیباشد برای بررسی سابقه احیا در اراضی تفسیر عکس هوایی ضروریست.

برای انجام تفسیر عکس هوایی میتوان به کارشناس رسمی دادگستری مراجعه نمود این متخصص صلاحیت انجام این عملیات را دارد و در نتیجه میتواند به سابقه احیا در اراضی پی ببرد و کارشناس برای بررسی سابقه زراعی این اراضی عکس های هوایی را  در چند دوره از منطقه تهیه می کند و برای تهیه عکس هوایی پوشش دار قدیمی به سازمان نقشه برداری و یا جغرافیایی مراجعه خواهد کرد. در ادامه تفسیر عکس هوایی با تجهیزاتی همانند استریوسکوپ انجام میشود و تمامی اطلاعات از عکس هوایی استخراج میشود.

در نتیجه بعد از انجام تعبیر و تفسیر عکس هوایی سابقه احیا در اراضی معلوم میشود و در ادامه یک گزارش از تفسیر عکس هوایی تهیه میگردد و این گزارش مهر و امضا شده قابل ارائه به مراجع قضایی خواهد بود.

مطالب مرتبط

انجام تفسیر عکس هوایی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا کنون امتیازی ثت نشده است. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما