مراحل صدور سند تک برگ برای ملک در تهران

مراحل صدور سند تک برگ برای ملک در تهران روند اداری کوتاهی است که از

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

ابتدای آن که خرید یک ملک است تا زمان صدور سند انجام می شود.

مراحل صدور سند تک برگ برای ملک در تهران

سند تک برگ که امروزه برای ملک صادر می شود یک نوع از سند سیستمی است

که بر اساس جانمایی ملک انجام می شود که پایه و اساس کار این نوع از سند است

زیرا قصد این نوع از سند این است که اختلافات ملکی را حل کند و دیگر امکان

ایجاد اختلافات ملکی نباشد از این جهت ابتدا توسط یک کارشناس رسمی دادگستری

ملک را جانمایی می کنند که این جانمایی از طریق تهیه نقشه یو تی ام انجام می شود

و این نقشه یو تی ام به همراه مهر و امضا یک کارشناس رسمی دادگستری نقشه

برداری جزئی از مدارک اصلی صدور سند تک برگ است .

پس زمانی که مالکی ملکی را خریداری می کند به همراه مالک قبلی طی یک سری

مراحل اداری اعم از انتقال مالکیت و پرداخت هزینه های مربوط به ملک باید در دفاتر

پیشخوان شهرداری درخواست سند تک برگ را بدهد که در این مرحله باید تشکیل پرونده

بدهد و مدارک مبنی بر مالکیت و مدارک شخصی خود مالک به همراه یک نقشه یو تی ام

از ملک را در پرونده قرار دهد که نقشه یو تی ام از ملک باید توسط یک کارشناس رسمی

دادگستری انجام شود , به این ترتیب که کارشناس مربوطه با استفاده از تجهیزات نقشه

برداری مانند دوربین نقشه برداری در محل ملک حاضر می شوند با برداشت مختصات

های چهار گوشه ملک و بعد از آن ترسیم نقشه ملک و جانمایی آن در نقشه های ثبتی

مختصات های یو تی ام مربوط به گوشه های ملک و اطلاعات مندرج در نقشه اعم از

مشخصات مالک و مساحت دقیقی از ملک در حد سانتی متر که توسط ترسیمات دقیق از

ملک به دست آمده است چاپ نقشه را انجام داده و بعد از مهر و امضا به دست مالک می

رسانند.

رادین 09129277534 و 44377035 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری

مراحل صدور سند تک برگ برای ملک در تهران
http://مراحل صدور سند تک برگ

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا کنون امتیازی ثت نشده است. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما