ارجاع کلیه کارهای ثبتی ملک در اداره ثبت تهران

ارجاع کلیه کارهای ثبتی ملک در اداره ثبت تهران به کارشناس رسمی دادگستری ممکن

می باشد زیرا نسبت به کلیه کارهای ثبتی ملک آگاهی لازم را دارد و امور ثبتی ملک را

با دقت و کیفیت بالا انجام میدهد و همچنین مهر و امضا کارشناس رسمی دادگستری

نقشه برداری یا امور ثبتی مورد تایید اداره ثبت می باشد.

ارجاع کلیه کارهای ثبتی ملک در اداره ثبت تهران

امور ثبتی میتواند شامل اخذ سند تک برگ باشد و از جمله مدارکی که مالک برای اخذ

سند تک برگ باید به اداره ثبت ارائه دهد نقشه یو تی ام ملک میباشد در واقع نقشه

یو تی ام به این منظور تهیه میشود که مساحت و موقعیت دقیق ملک مشخص شود.

اگر مالک بخواهد برای ملک نقشه یو تی ام تهیه کند،می تواند به کارشناس رسمی

دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه کند.

برای تهیه نقشه یو تی ام کارشناس با استفاده از تجهیزات نقشه برداری، مختصات

گوشه های ملک را برداشت می کند و سپس نقشه یو تی ام ملک را تهیه و ترسیم

می کند و سپس نقشه را چاپ کرده و آن را مهر و امضا می کند،این نقشه با مهر

و امضای کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی اعتبار می یابد و

مالک با استفاده از نقشه یو تی ام تهیه شده از ملک خود می تواند به اداره ثبت

مراجعه کرده و برای ملک سند تک برگ دریافت کند.

سندهای تک برگی مزیت های بسیاری دارند بطور مثال در اسناد تک برگ اطلاعات

حقوقی و اطلاعات فنی وجود دارد و این سند با مساحت و موقعیت دقیق که در

سیستم مختصات یو تی ام بدست آمده است تهیه می شود و در صورت اخذ سند

تک برگ مرزهای ملک مشخص می باشد و در این صورت املاک مجاور نمی توانند به

حدود ملک تجاوز کنند.

اسناد تک برگی به طور سیستمی و خوانا می باشد اما اسناد قدیمی چون به صورت

دستی می باشد ممکن است به مرور زمان از بین رفته و ناخوانا شود.

رادین 09129277534 و 02166398316 کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری و امور ثبتی

انجام امور ثبتی ملک

ارجاع کلیه کارهای ثبتی ملک در اداره ثبت تهران

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا کنون امتیازی ثت نشده است. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما