تهیه نقشه تفکیک آپارتمان برای تعیین مساحت

تهیه نقشه تفکیک آپارتمان برای تعیین مساحتتهیه نقشه تفکیک آپارتمان برای تعیین مساحت هر واحد آپارتمانی به صورت جداگانه برای صدور سند برای هر واحد و یا پیش خرید و پیش فروش ملک با اطمینان خاطر توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری انجام می شود. و برای انجام این کار باید با استفاده از متر لیزری در محل هر واحد و مترکشی اضلاع اصلی هر واحد انجام می شود. و بعد از آن ترسیم نقشه هر واحد به صورت جداگانه در محیط نرم افزاری مساحت دقیقی از هر واحد را به دست آورد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تهیه نقشه تفکیک آپارتمان برای تعیین مساحت

از تفکیک آپارتمان برای پیش خرید یا پیش فروش ملک هایی که در حال ساخت هستند استفاده می شود. و این مرحله یکی از مراحل صدور سند تک برگ برای هر واحد نیز هست که بعد از ساخت مهندس نقشه بردار از طرف نظام مهندسی تعیین و بر سر ملک حاضر می شود. با استفاده از متر لیزی و گاهی دوربین کار ترسیم نقشه ملک را انجام می دهد. و در نتیجه با ثبت در سیستم کاداستر و به دست آمدن مساحت دقیق هر واحد به صورت جداگانه سند تک برگ برای هر واحد صادر می شود؛ در این سند مساحت دقیق هر واحد به صورت دقیق در حد سانتی متر درج شده است.

اما میتوان از این روش برای پیش خرید ملک با اطمینان خاطر نیز استفاده کرد. در این صورت باید در مرحله ای که دیوار کشی هر واحد انجام شده. با حضور در واحد و متر کشی و ترسیم با توجه قوانین موجود مساحت دقیق هر واحد را به دست آورد. قیمت ملک خریدی مطمئن را انجام داد. توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری مهر و امضا می شود.

تهیه نقشه تفکیک آپارتمان برای تعیین مساحت هر واحد آپارتمانی به صورت جداگانه برای صدور سند. برای هر واحد و یا پیش خرید و پیش فروش ملک با اطمینان خاطر توسط کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری انجام می شود.

تهیه نقشه تفکیک آپارتمان برای تعیین مساحت

تهیه نقشه تفکیک آپارتمان برای تعیین مساحت

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا کنون امتیازی ثت نشده است. اولین نفر باشید 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما